Lite bättre.

Idag är det lite bättre i mjölkstockningen men inte helt bra... Febern är borta men jag känner mig inte hundra i kroppen. Blir väl bättre sen... Får se hur det går med min träning ikväll men jag tror att jag smiter dit en stund iaf.

Varför hånskrattar Måns när jag är arg eller ledsen? Är det någon som har svar på den frågan? Varje gång jag blir arg så biter han sig i kinderna och nyper ihop munnen med händerna för annars börjar han gapskratta... Vad gör man??? Känns ju inte direkt kul att han inte tar mig på allvar...

Jag bakar scones nu... Tunnbrödet som jag tog upp ur frysen igår var uppblött och smakade skunk så då snodde jag ihop en sats med scones istället. Hoppas att de går att äta för jag är hungrig...  De är klara nu. Återkommer med resultatet sen.

-16 grader ute nu, imorse var det -25.

Kommentarer
Postat av: Linda från Lse

Här uppe har vi -30. Hoppas stockningen går över snart, och så måste jag ju tala om hur duktig du är med träning å allt. kram på dig. Angående Måns så är Jesper likandan, bara flinar när man är arg.

2009-01-16 @ 11:51:47
Postat av: Anonym

Det tillhör liskom att h¨ånle, cissi hade en sån period ett tag, jag höll nästan på att slänga ut henne, på riktigt allstå, ju argare jag blev desto mer flinade hon, kanske är det en försvarsgrej, hon kanske var rädd och ville inte tappa masken därför flinade hon, (nu lät det som jag skrämmer min dotter...men du fattar!)

2009-01-16 @ 17:26:13
URL: http://livetigymmet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0