Hoppas, hoppas...

Varit i Böle och käkat Pizza och surrat. Måns ska sova där inatt, får ha lite jour om han ångrar sig... Det går nog bra men det är bra att man är beredd iaf. Ute är det -21 så jag hoppas att han inte ska hem inatt... 

Idag har vi städat som jubelidioter. Det har nog aldrig varit så fint här hemma som det är nu... De som var här och tittade tyckte att det såg bra ut iaf... Får se vad som händer, jag håller både tummar och tår. De ska höra av sig inom kort och meddela... *hoppas, hoppas, snälla, snälla, vill, vill, vill*
Jag ska inte hoppas för mycket egentligen för så är risken att  man blir oerhört besviken...

Nej nu ska jag lägga Hugo och sen blir det Wii Fit.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller också mina tummar och tår för er;)

2009-01-30 @ 22:33:40
URL: http://livetigymmet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0