Ajajaj...

Igår när jag promenerade så fick jag ont i höften. Efter att jag suttit en stund i soffan och stelnat så kunde jag knappt gå upp för trappen när vi skulle gå och lägga oss plus att idag har jag ont... Jag tror att jag tog ut mig lite, eftersom jag är så tung så slet det nog ganska hårt på mina höfter. Ska försöka komma iväg på jobbet och träna tre dagar i veckan på crosstrainern som finns där. Känns som att det är skonsammare mot knän och höfter så här i början...

Jaja, nog gnällt.

Ingen av oss återstående tre blev dåliga inatt. Jag förstår inte, det var lika sist, bara Måns och Hugo som blev dåliga medan resten klarade sig... Jag är ju naturligtvis glad också men jag tycker att det är lite knepigt.

Fredag idag, imorgon är Thommy hemma igen, skönt. Jag har hunnit bli bortskämd under julen och ser helst att han är hemma med  mig. Varför vet jag inte men det är skönt att vara två om ansvaret om barnen när det inte är dagis och skola. Jag hoppas att Hugo snart blir lite lugnare, som det är nu kan jag knappt gå på toa utan att han hittar på någonting. Jag skulle aldrig klara om Thommy jobbade borta hela veckorna... Jag skulle grina ihjäl mig innan klockan var läggdax! Hade det inte varit för Hugo hade jag nog klarat det men, men...

Nej nu är det frulledax!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla gumman, ja du tog nog i lite väl häftigt, kanske borde börja med 10-minuterspass i början. Puss

2009-01-09 @ 10:01:46
Postat av: Helena

Det kan ju inte bli sämre så får du se det! Crosstrainer är riktigt skonsamt, så kör på det, hela kroppen får en genomkörare, utan att man för den delen kryper därifrån!

2009-01-09 @ 20:49:56
URL: http://livetigymmet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0