Strålande sol!

Stålande sol ute och jag har två sjuka barn hemma. Är så trött, förstår inte varför...

Inflyttningsdatumet är ändrat igen, nu är det mitten på april som gäller eftersom Trosaborna inte ville krångla till det med kontraktet och ändra inflyttningsdatumet till 1 april. Känns ganska skönt eftersom vi har ganska mycket att rensa igenom. Bjöd Ulrika och Jörn på Valborgsmiddag, vi kommer inte ens behöva gå ut för att se majbrasan utan endast för att träffa folk...

Nu ska jag äta frulle.

Kommentarer
Postat av: micke

jasså då blir vi grannar igen då.

2009-02-10 @ 12:47:50
Postat av: Jörn

Det hade jag ingen aning om, men får jag sprit så kommer jag!

2009-02-10 @ 17:38:46
Postat av: Helena

Hej!

Jag såg påt elefonen att du ahde ringt, jag använder den itne så mycekt som jag borde:(



va roligt för er! grattis!

2009-02-11 @ 07:27:52
URL: http://livetigymmet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0