Stolt mamma!

Hugo sover sin andra natt utan nappen.


Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt! Vad duktig han är! Jo, babysim börjar på onsdag kl 10.30 och kostar 400 kr för tio ggr. Jag ska ringa dig nåt i veckan! Oj, jag menade inte att framställa mig som "lexikon för hur man är bra mamma" det vet nog du bättre som har fler och äldre barn!!! Jag har mitt förbannade humör som ger mig ständigt dåligt samvete... Det enda jag gjort är att läsa dom där böckerna (jag tjatat om i min blogg) några ggr (så jag fattade vad som stod). Ja, sen kände man ju osmickrande igen sig i ett gäng beskrivningar, så jag har försökt lära mig hur jag ska agera i vissa situationer...åh vad det låter krångligt och djupt men det är det inte. Man får sig en tankeställare helt enkelt. På adlibris kostar dom mellan 35-50 kr st+fri frakt, annars har jag två om du vill läsa!!?? :) Sen vill jag gärna(?) säga att Amanda fortfarande är en liten odåga, men det märks ändå att hon har landat lite...

2009-02-15 @ 21:50:40
URL: http://monsterjag.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Aw. Vad duktig han är :D Mosters hjärta.

2009-02-16 @ 02:47:07
URL: http://season.blogg.se/
Postat av: Christine

Vilken stor kille! Han är jätte duktig!

2009-02-16 @ 07:38:20
Postat av: Pappa

Kanon !!! Han är jätteduktig den lilla ilbattingen.

Hälsa alla från mej !!!

Kramar

Pappa

2009-02-16 @ 17:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0