Simdax!

Idag ska jag och Elli åka till Svensta för babysim. Fick panik igår när jag insåg att Elli inte har någonting att bada i... Jag kom på (efter lite funderande) att det fanns en sk badblöja kvar sen Tunisienresan, glad i hågen letade jag fram den.  Vad jag inte hade tänkt på var att Hugo var 1,5 år när vi var utomlands och Elli är fyra månader, blöjan var gigantisk... Skit!
Kom sen på att jag har en kär vän som heter Veronika och som har det mesta. Ringde och kollade och hon hade en badtrosa i storlek 62/68. Snacka om räddande ängel!
For dit igår kväll och skulle hämta dem och blev kvar i tre timmar, surrade och fikade.

Nu ska jag sätta lite fart! Ska möta Elin i Svensta för en fika innan badet!

Kommentarer
Postat av: Birtt--Louise

Tänk va bra när Ni blir grannar och inte behöver gå så långt för att låna grejer!

2009-02-18 @ 11:29:12
URL: http://brittalovisa.blogg.se/
Postat av: Sara Svensson

måndag kl 18,00 hos mig i handsjön!! kul :)

2009-02-18 @ 16:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0