Kyrkis

Idag står det kyrkis på schemat. Barnen ska iväg på dagis och skola. Känns ganska skönt...
Mamma kommer imorgon istället, jag ska passa på att åka på babysim imorgon innan hon kommer. Undrar om det är föranmälan någonstans??? Jaja, det löser sig nog.

Igår kväll somnade jag på soffan kl 20:00! Vaknade halv tio och gick och la mig, somnade om flera ggr i soffan så det var lika bra att göra kväll... Somnade som en stock och vaknade inte förrens Elli gjorde sig påmind imorse.

Fortfarande svinkallt ute, just nu 27,0... Börjar bli less på kylan, veden är snart slut också. Thommy har varit tvungen att elda ganska mycket när det har varit så kallt ute. I vanliga fall så eldar vi varannan dag men nu har han behövt elda varje dag och så har det gått ganska mycket ved varje gång i och med kylan... 

Nu är Måns påpälsad och ska gå över på skolan. Han har fleecekläder utanpå jumpakläderna, vill inte att han ska frysa... 

Nu är det dax för frukost. 

Kommentarer
Postat av: Britt-Louise

Ja nu är jag oxå less på denna evinnerliga kyla!!!

2009-02-17 @ 08:38:49
Postat av: Pappa

Hej Sara.

Alla pratar om den globala uppvärmningen ??

Undrar vart då, för den märks då inte i Norrland.

Pussar till er.



Pappa

2009-02-17 @ 15:13:36
Postat av: Mamma

Hej mina älsklingar ser fram emot att komma några dagar till er.

Puss

2009-02-17 @ 19:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0