Home again!

Min älskade momma är i Östersund hos mamma så idag passade jag på att åka in för att träffa henne. Hon är sig lik men talet fattas... Hon får fram ganska mycket men ibland saknas orden och det blir äsch av allt!
Hade tänkt hälsa på i Genvalla men innan jag kom från mamma var klockan redan sju... In och handlade nappar (för andra gången idag) på Coop innan hemfärden så Hugo blev tyst i bilen.

Idag har allting bara försvunnit. Först försvann Ellis tutte och givetvis hade jag bara en med mig (klant!) så det blev till att åka in på Blå Center och köpa nya...
När jag kom tillbaka fick Hugo sin tutte och vips så var den borta när vi skulle åka hem. Vi letade och letade men den är borta än... Medan vi stökade och fixade så lyckades min kära mamma lägga Hugos T-shirt någonstans så när vi skulle fara var den också borta... Vi hittade den inte så vi for tillslut. Hm, är det "lånare" i farten tro hos mamma.

Idag har jag provat ringa banken men Maj-Lis var ledig idag. Trosaborna ska ha vårat hus som fritidshus till en början för er som är nyfiken! :-D

Nu ska jag umgås med min sambo... Hungrig är jag också, inte bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå så spännande att få flytta!



Du får svänga förbi nästa gång du är in...

2009-02-02 @ 21:42:09
Postat av: Mamma

I morse dök Hugos napp upp, en av katterna kom och bar på den :) Nu är det bara resten kvar. Puss

2009-02-03 @ 11:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0