Grin och panik...

Idag på babysim gick det nästan som jag hade förutspått, Elli skrek som en stucken gris... Ingen annan bebis tyckte att det var traumatiskt men min lilla gumma hade storpanik!  Tillslut blev hon tyst (mamma tröstade och tröstade...) och då fick vi kliva upp, allt för att att det skulle bli en positiv upplevelse... Vi tar nya tag igen nästa vecka men vi ska träna i diskhon tänkte jag...

Sitter och spelar Skip-Bo med min kära mamma och hon har vunnit två ggr.
Åter till spelet!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kom till mej så åker vi på badhuset, så kan morfar bada med barnen !!!"ler" och träna Elli

Saknar er.

Pappa

2009-02-18 @ 23:05:53
Postat av: Elin

Ja vi kör samma nästa vecka! Kaffe och mental förberedning innan badet!!!

2009-02-19 @ 15:28:10
URL: http://monsterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0