Fryser...

Dumskalle jag... Har gått och småfrusit idag och Thommy tyckte att det var konstigt att jag inte dragit upp shunten, han drog in ved och tände upp i pannan imorse... Oops, jag skulle visst elda och han hade sagt det men han har talat med den berömda sovande Saran som faktiskt svarar när man talar med henne...

Hugo var i sitt esse när vi var på affärn, skulle bara ha äpplen så jag hade lika gärna kunnat vara utan... Det slutade med utbärning och hysteriskt skrikande och allt för att han inte fick köpa nappar, festis, bananfodral (!) och värst av allt så köpte jag röda äpplen istället för gröna (dyra) som han skulle ha.

Hemkommen så åkte Hugge the man i säng. Måns satt vid datorn uppe och fnulade på medan jag och Elli tittade på "Big Love" . Efter en stund kommer Måns in och jollrar med Elli och jag frågar vad han gjort... Han lämnar nämligen inte datorn frivilligt. Ingenting påstår han men jag hörde att det pep mystiskt när han höll på med den tidigare. Jag frågar om den hängt sig men det hade den inte enligt honom.
Grejjade lite och sen skulle jag kolla bloggen, kom inte ut på nätet. Började ana ugglor i mossen... Loggade över på Måns sida och då kommer det en massa "error rutor" . Går in och kollar nätverken, TOMT! Skitungen har lyckts radera alla nätverksanslutningar och gud vet vad mer...
När Thommy kom hem fick han gå upp och kolla och det visar sig att det går inte ens att stänga datorn... Måns är numera också halvbillig...

Nu ska jag ge Elli mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0