Dagis

Nu är hugo avlämnad på dagis, han har inte ens tid att ge mig en hej då-puss längre. Han piper iväg på en gång...
Idag ska jag och Elli mysa i sängen med en bra film känns det som...

Trött som tusan är jag och tråkigt har jag. Vill börja flytta! Måste kolla om jag kan få ta kartonger på affär´n så jag har något att packa i... Finns iof att köpa på Jula, Ö&B och Claes Ohlson. Känns lite pirrigt, igår kväll låg jag och möblerade i huvudet. Jag har fortfarande ingen aning om vilen färg jag ska ha i köket. Hade tänkt mig ljusgrå med en fond i mörkgrå med silverblommor men jag vet inte... Förslag? Har även problem med hur jag ska ha det i vardagsrummet. Skulle vilja ha det i någorlunda samma ton som köket eftersom det är ganska öppen planlösning... Alla förslag mottages tacksamt!

Nu ska jag ta Elli, hon är småsur för hon ser bara min rygg...

Kommentarer
Postat av: Jane

åå va kul å göra nytt å hålla på dona :)

Idén med köket lät skit snyggt tycker jag.

E ju svårt som du skriver va man ska göra med nästa rum, när det e så öppet..

Men bara man inte tar en färg som är totalt olik den andra så brukar det ju bli fint iaf :)

Är du nöjd med bilbarnstolen då? :)

Hon sa att man visste kunde använda den med basen men även bara med bältet om man ville...? :)

Kram!

2009-02-05 @ 10:44:57
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Mamma Di

Grattis får man säga! Kul med fler barn i vårat kvarter!

2009-02-05 @ 11:05:07
Postat av: Maria

Va spännande å flytta, det är ju så kul å fixa till och dona. Kan du inte ha en mörkare gråton i vardagsrummet då, kanske plocka upp nån grå nyans som finns i fondväggen? Tips, kolla in styleroom.se där finns det massor av inredningstips. Kramis

2009-02-05 @ 11:42:07
Postat av: Jane

länken funka då ikke...? men jag såg att det stod gladiator nånting iaf ;) hehe

2009-02-05 @ 13:37:25
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag tror bestämt att min mamma har glömt att ändra namn när hon kommenterade...

2009-02-05 @ 14:56:29
Postat av: Eva

Till Svensta åker man väl bara om man ska på Dollar?

;-) Hör av mig om jag ska iväg, tar jättegärna en fika!

Vad kul med flytt! Vart bär det av?

Kram

2009-02-05 @ 16:00:12
Postat av: Britt-Louise

Jag ändrade faktiskt men det blev tydligen fel iaf. Jag är alltså inte Mamma Di utan Brittalovisa!

2009-02-05 @ 16:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0