Trist och tråkigt!

Hm, det blev en seg dag måste jag säga... Har plockat och donat som vanligt men inte gjort nå´t avancerat. Är ganska slut  huvudet efter helgen men kan erkänna att det är så skönt att komma ut bland folk, så skönt att jag jobbar nästa söndag igen! Passar på att spara dagar så jag kan vara hemma med Elli till januari. Med de andra två har jag börjat jobba när de varit 13 månader men nu känns det som jag vill vara hemma så länge det går utan att vi går omkull rent ekonomiskt...

Känner mig låg idag men det går säkert om sig... Ikväll är det fotbollsavslutning och föräldramatch på Gladvallen. Måns är skapligt förkyld så vi får se om vi ens åker dit...

Idag blir det otroligt avancerad mat i detta hus: korv och makaroner alt. spagetti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0