Gårdagen i bilder!



Barkis med Måns, Stina och Hugo!



Hugge the man spexar med armpuffarna på!



Elli är lite svårfotograferad nuförtiden...



Måns äter kex! Notera sjön i bakgrunden...



Fina Stina var med och badade!



Vi hade fika med och kalasade på! Här är rester av melon, köttbullar, kex, jordgubbar och mitt kaffeglas...



Vi var inte ensamma. Ola hade kalas och de passade på att bada! Elli charmar faster!



Ska prova fota Ellipluppan...



Går inte så bra, hon är lite för nyfiken...



Fotografen...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va kul me bilder =)

Haha jag läste bakis med Måns, Stina och Hugo..

Kram

2009-08-09 @ 10:48:43
URL: http://johaani.blogg.se/
Postat av: Mamma

Åhhh, så fina bilder härligt det såg ut, vi hittade ingen badplats nere vid storsjön :( men vi solade en stund iaf på en kulle :)

Barnen matade Canadagässen, de var mysigt.....



Pussar till er alla



Ps Hälsa och tacka Ulrika för inlägget och tala om att jag stortrivs :))

2009-08-09 @ 15:08:57
URL: http://piaskrypin.blogg.se/
Postat av: Lina

Underbara bilder! Visst e det oss väl förtjänt med lite sol efter allt regn?!? =) Ludde mår bättre men jag e fortfarande orolig för att han går och bär på ngn form av bakterie eller ngt.....Crp:t idag var helt ok, som tur var. Känns dock trist att söka hjälp och sen händer det inget...suck Saknar er som faan! Elli har ju blivit så himla stor och söt =) Mamma upp i dagen ;)Pöss!

2009-08-09 @ 22:38:02
URL: http://lollinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0