Bättringsvägen...

Jag är på bättringsvägen, penicillinet har börjat verka någorlunda iaf.

Idag var Måns ute och cyklade och ramlade gamska illa. Jag skällde och sa att man ska INTE cykla i FOPPATOFFLOR och pekade med heeela handen.
Innan jag skulle på jobbet i eftermiddag hoppade jag i mina fina gröna FOPPATOFFLOR och kutade ut. Skulle ta sats och trampa iväg på cykeln men missbedömer min fots storlek i FOPPATOFFELN vilket resulterar i att jag flyger ner på knä i gruset och får cykeljävlaramen under armen... Slår sönder byxorna och blodet rinner... Slog mitt vänster knä rejält. Det lustiga var att jag skällt på sonen en timme tidigare och sen gör jag samma sak själv, nämnligen cyklar med FOPPATOFFLOR...

Nu är det godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

2009-08-16 @ 11:03:50
Postat av: Mamma

Meeen är det inte typiskt, har själv liknande erfareheter av sådana händelser :) Hoppas att du inte slog dig alltför mycket min lilla gumma....

Här öser regnet ner och jag har ont i halsen och är super snorig!!!!! Undrar var det kommer ifrån :))



Ha en bra dag alla mina kära, puss på er.

2009-08-16 @ 11:07:27
URL: http://piaskrypin.blogg.se/
Postat av: Morfar

Hej gumman !

Hoppas att det gick bra, och att du inte blir justerad. Här är det skittråkigt väder , bara regn.

Hälsa alla från en längtande morfar och pappa.

2009-08-16 @ 14:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0