Anthon Berg och jag...

Sitter här och käkar lite Anthon Berg, handlade på Dollar när vi for förbi...
Idag har vi varit en snabbis till stan och köpt en tvättmaskin lite billigt! Var även och handlade på Coop, Jula och G&P plus att vi hann med lunch på McDonalds med systeryster.

Ikväll har vi haft middagsgäster men som vanligt är jag tidsoptimist så maten var inte ens på g när Jörn klev in här... Jaja, fick ju ihop Tacopajen tillslut även om sällskapet fick hjälpa till lite för helt plötsligt blev ju Elli hungrig också... Sånt som händer! Har iaf haft huset fullt med barn, det var tio stycken och då är Elli inräknad. Blev ganska stojjigt så strax efter sju körde jag hem några! :-D

Nu ska jag bada eller äta nåt gott, har inte bestämt mig än...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Synd att vi inte hann ses idag, ha en mysig kväll:)

Puss

2009-04-03 @ 22:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0