Tvättar gardiner.

Det blev inte av med gardintvätt här om dagen utan det gör jag idag. Det blir tre (!!) maskiner bara med gardiner. Inse att det är inte prio ett när man har haft 25 maskiner tvätt liggandes. Nu är det så illa att jag inte har NÅGON tvätt alls för tillfället... Nästan lite jobbigt men jag känner mig nyttig iaf!

Ska fixa lite lunch till Måns strax. Han var hemma när jag lämnade Hugo på dagis och surrkusen jag blev borta en timme. Det hade gått jätte bra och han fick sina halstabletter så han var nöjd. Han skulle bara gå ut lite sen men där blev det stopp. Är man hemma och är sjuk så är man inne. Han vill inte riktigt köpa det utan provar med alla möjliga alternativ! Han kommer nog inte vilja vara hemma och sjuk mer... Han har iaf byggt pärlplattor. Jag blev inspirerad av min mor och syster som gjorde ett tappert försök igår!

Nu har jag tråkigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0