Matte och chokladbollssmet!

Har pluggat matte i två timmar! *klappar mig själv på huvudet*
Nu sitter jag och knölar i mig negerbollssmet (vågade inte skriva det i rubriken...).

En kompis fick bebis igår plus en till ur föräldragruppen fick jag höra idag!
Jag tror att det bara är jag kvar nu, som vanligt! Det var lika när vi skulle ha Måns.
Jag var inte beräknad sist men, men... +21 dagar senare så var jag sist iaf!

 Nu ska jag lägga mig på sängen och fortsätta äta smet och titta på
"What happends in Las Vegas".

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du får göra de med =)

Åhh va gott me negerbollsmet, läängesen man åt de nu.

Hoppas lillen vill kika ut snart, läängtar sååå =)

Älskar den filmen...

2008-09-24 @ 12:00:46
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0