Hugo är nere...

...och jag sitter uppe. Inte så smart!
Jag hinner väl kanske skriva några rader innan han hittar på bus.

Måns har friidrottsdag idag och gissa vem som var skit sur!
Han skulle inte på skolan idag och det var diverse gnäll. Tillslut
fick jag ändå iväg honom och faktiskt så flinade han en gång innan han gick.
Vad har jag gjort för att få en så sur son???

På söndag är det kalas här (äntligen). Det är ju trots allt två månader sen Måns
fyllde 6 år så det börjar vara dax.
OM det skulle vara så att vi inte är hemma utan på förlossningen
så får väl Thommy ringa runt och meddela att det blir inställt...
Jag tror iof inte att det är någon fara men man vet aldrig!

Nu ska jag gå ner och ge min yngste son frukost innan dagis!

Kommentarer
Postat av: Britt-Louise i Rätan

Men va f-n Sara! Ska Ni flytta???? Inte ska Ni väl försvinna från Rätan och utarma byn och kanske kommunen!!!!!

2008-09-11 @ 10:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0