Härlig dag!

Morgonen började inte så bra, barnen var osams.
Avslutade dock med mannagrynsgröt och äggfrukost,
det blev lyckat!

Varit och handlat, glömde hälften så imorgon måste Thommy dit en sväng.
Jag ska ha barnkalas hemma imorgon men är inte så upplagd för det...
Blir nog bra bara det blir gjort!

Ulrika var hit och hämtade lingon. Hon ska koka sylt av mina
bär, jag får aldrig tummen ur. Som tack får hon sylten och jag blir av med bären!
Jag är inte som alla andra, jag vet! :-D Det är gott med köpt lingonsylt också!

Nu ska jag passa på att vila, Måns följde med till Böle.
Ola efterlyste honom. De ska väl spela WoW.
Hugo är precis nattad och jag ska ge mig på Camilla Läckbergs "Predikanten".



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0