En vanlig dag!

Måns vaknade 05:40 imorse och skulle åka och bada med skolan...
Efter mycket om och men så fick vi honom att lägga sig men inte utan
tjat var femte minut! Han kom iväg iaf kl 07:35 till skolan för att
vänta på bussen.

Jag och Hugo passade på att mysa en stund innan det var dax för dagis.
Veronica ringde och kollade om jag kunde kika på Ottilias spräckta läpp när jag lämnat Hugo.
Hos dem blev jag till klockan var närmare tolv. Hem och käka, tvätta och vika rena kläder.
Nu ska jag in i duschen, sen kommer Måns och klockan två är det dax att hämta Hugo.

Min originalplan för dagen var sooooova men det blev inte så...
Imorgon blir det inte heller något sova för då ska jag vara på lab 10:30 och MVC 11:00...



Kommentarer
Postat av: Christine

Sara, ja bara väntar å väntar på eran bäbis! känns de inte dax att sätta underverket till världen?!

2008-09-17 @ 14:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0