Hoppsan...

Sitter och kökar frukost (!!), vi tog sovmorgon jag och stumpan. Var upp imorse en sväng och hjälpte Thommy att få iväg Måns till skolan och sen kröp jag ner i sängen igen. Gissa om jag blev förvånad nästa gång jag tittade på klockan och den var 10:40... Elli sov fortfarande, hon har varit vaken två ggr inatt och så vaknade hon till 7:30 för mat och blöjbyte. Snacka om att det var skönt att sova ut!

Idag är det vinlotteri, jag och Elli ska väl dit som det ser ut nu. Vann ju faktiskt fem flaskor sist!

Nej nu ska jag ge Elli mat igen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh va skönt =)

Hoppas ni får en mysig dag

2008-10-07 @ 14:51:12
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0