Vinlotteri.

Ikväll ska jag och Elli på vinlotteri. Förra gången vann vi inget men gången innan blev det faktiskt fem flaskor! Iof dricker jag ju inte vin, rödvin går an men det är ingen favorit. Det kan vara gott till kött men det då är det ett halvt glas som gäller... Får se hur många vi blir ikväll, ju fler vi är desto mer vinst blir det.

Elli sover än. Hon har sovit sen innan tolv... Måste snart väcka henne för jag börjar få ont.
Måns sitter nere och filosoferar och Hugo sover. Allt lugnt.
Till middag idag blir det hemgjorda köttbullar, köpebullarna var slut på affärn och den ambitiösa Sara tog över! :-D Ska väl snart ställa mig och rulla köttbullar för glatta livet...
Thommy har kvällskurs idag, då missar han mina bullar till middag men han får ju i matdosa imorgon!

Nej nu ska jag peta på jäntan!

Kommentarer
Postat av: Vera

Vann jag något...!!!

2008-11-04 @ 21:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0