Snabb städat!

Har snabb städat här nere nu.
Plockade undan, diskade och dammsög medans jag lagar mat!
Thommy var så snäll och for med det som skulle
iväg till återvinningen.
Måns är hos farmor och jag tar nästan förgivet att han ska äta där, eller ska han hem?
Måste nog ringa och kolla.
Ska till Böle sen och hämta en utdragslåda till Måns nya säng som vi ska
ha leksaker i istället för dynlådan.
Här blir det kyckling med fetaost i ugnen och ris
fast jag ska äta kokkött o pärer som jag fått av min kära svärmor!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du kan få komma hit och städa också :D När du kommer kan du ta med kyckling :d

2008-11-22 @ 19:00:48
URL: http://season.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack för en mysig dag, fast vi inte hann umgås så mycket. Ha det gott alla älsklingar.

Puss

2008-11-23 @ 09:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0