Ny dag, nya tag!

Idag är en ny dag och den har börjat bra. Fick sova till nio imorse. Har hunnit tvätta ett par maskiner, plocka fram juldukar och julgardiner och nu fikar jag. Ska börja med gardinerna när jag är klar.
Det är julmässa i Böle också idag, funderade på om jag skulle gå men jag har ganska späckat schema ändå... Imorgon är det kyrkobesök, kören som Ulrika är med i ska sjunga så då måste vi gå. Efter det så är det DollarStore som gäller. Ska inhandla diverse grejor till BArnfesten i Böle den 27 dec.

Nej nu måste jag lägga på ett kol om jag ska hinna allt, måste handla innan 13:00 också för då stänger affärń. Idag blir det Tacos och imorgon blir det hemgjorda klyftpotatisar med stekt älgkött till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0