Mår illa.

I dag mår jag illa... Irriterad på min svenskalärare också, tur att sambon hann ringa och säga att han hade åkt hem... Skulle ha träffat honom i Svensta idag men tydligen drog han hem istället.

Varit på kyrkis idag. Vi började med tårtkalas för Leo på dagis och sen bar det av till församlingshemmet för lunch. Korv och mos men jag åt bara mos. Fixar inte korv, allt med köttfärs, bacon eller pyttipanna... Blir inte mycket kvar som jag kan äta.

Nu ska jag vänta in sambon och se vad det blir för käk... Kan bli intressant!

Kommentarer
Postat av: Helena

när kan jag få mina misstankar bekräftade måntro??? du inte äta korv eller köttfärs etc.hihi

2008-03-13 @ 22:09:29
URL: http://livetigymmet.blogspot.com
Postat av: Britt-Louise

Är Du gravid eller?????

2008-03-14 @ 08:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0