Ny TV, ultraljud och hälsat på turister!

Idag har vi äntligen fått hem våran nya tv! Hämtade den i em på Alina.

For till stan imorse för besiktninga av husbil, UL och hämtning av TV.
Först ut besiktade vi husbilen efter att vi släppt av barnen hos momma. Husbilen gick igenom med blanka papper!
In hos mamma en sväng på fika och sen drog jag och Thommy ut igen utan barnen nu också!
Det var nu dax för det efterlängtade ultraljudet också! Höll tummarna för att moderkakan skulle ha flyttat sig och det hade den! Den ligger fortfarande lågt men den är ej föreliggande längre iaf och det känns skönt! Hon som gjorde UL:et tog god tid på sig och vi fick se bebisen i säkert en halvtimme vinka och andas! Fick göra ett VUL också för att vara på den säkra sidan, det var mindre kul men ingen större fara! Man såg då att "utgången" var helt fri! Bebisen väger ca 1280g och det är +7% enligt viktuppskattning för min vecka. Vi vet nu vad det är för kön och det med
säkerhet: Hundvalp! ;-D

Efter detta var vi upp till mamma igen. Hugo hade somnat men vaknade efter ett tag. Då tackade vi för oss och drog på ÖB. Hittade leksaker till barnen!
Middag på Max, barnen åt med halvgod aptit. Upp på Rusta, handlade en trimmer, färg och en sop. In en sväng på Coop för att inhandla kött o div matliknande varor men sen bar det av hemåt!

Det roliga är att när man åker husbil verkar man vara medlem av en hemlig klubb för alla, då menar jag ALLA, som kör husbil hälsar eller vinkar glatt! Man blir så varm i hjärtat! Det var nog bara en enda som inte vinkade på 20 mil och då mötte vi några husbilar!!

Nu ska jag sätta mig i soffan och pusta ut!


Kommentarer
Postat av: Erika

Härligt med en hundvalp!! :P

Vi var också till stan idag och inhandlade en trimmer på rusta, så nu kan ju våra gubbar trimma ikapp!

2008-06-25 @ 23:34:15
URL: http://eriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0