Snart...

Om ett tag är set dax att följa Becca till bussen. Trist, vem ska jag nu spela Skip-Bo med här hemma?
Har inte så mycket att rapportera annars. Måns är och fiskar med Marcus och Lotta någonstans. Vet inte om han hinner hem heller för att säga hej då till Becca... Han kommer att bli besviken men jag kan ju inte åka runt hels sjön och leta ungen. Han får väl ringa henne sen om det blir kris!

Funderar allvarligt på att städa idag. Det har inte blivit riktigt städat här på evigheter. Jag vet att jag kommer inte att kunna röra mig sen men det får jag nog ta om det ska bli rent...
Ska nog spela lite NoiseMakers så går städningen enklare...!
 
Återkommer med rapport om vad jag har lyckats med idag.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack för en jätte trevlig helg. Jag ville inte åka hem.

2008-07-15 @ 22:25:06
URL: http://season.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0