Sammanfattning av helgen!

Igår morse drog jag till stan för att fira min underbara mamma med mina systrar! Köpte blommor, kort och present från oss och barnen.
Vi började dagen på Storsjöbadet. Vi hade tänkt relaxa och bubbla hela dagen men planen krasade på en gång för relaxen var inte klar... Jaja tänkte vi, man kan ju bubbla ändå men tji fick vi för de funkade inte heller. Hm, det blev lunch och rutchbaneåkning (för mamma, Johanna och Becca) i alla fall! Jag är liiiite fö rädd om bebisen för att kasta mig ut på liv och död! ;-D
Efter detta åkte vi ner till badhusparken och käkade glass för att sedan spela minigolf. Givetvis vann Becca...
Strosade lite på stan och de fyra skofantasterna provade klackeskor!
Middag blev det på Volos, naturligtvis kunde de mindre syskonen inte ta någonting ur menyn utan var tvungen att komponera eget... Becca SKULLE ha potatisgrantäng och Johanna hängde på när det gick att få beställa egenkomponerat.
Efter detta så strosade vi ner till bilen och sen följde mamma och Becca med på Coop för att handla lite inför dagens kalas!
Tack så mycket för en underbar dag brudar!!!!!


Idag har vi haft födelsedagskalas. Måns vaknade redan före sex och frågade om vi inte kom snart... X antal ggr senare gav vi upp och gick ner och hämtade paketen. Jag sjöng med nyvaken skorrig röst och Hugo kompade med "må han leva".
Först hit var faster Ulrika, Jörn och barnen. Vi satte nästan i oss hela tårtan. Jag och barnen hade gjort en tårta på dubbla bottnar så det var ganska bra jobbat.
Efter Bölebesöket kom farmor, farfar och faster. Måns var glad ända tills han skulle prova shortsen han fått, då la han till surtjur. Jaja, så är det att fylla 6 år.
Måns tackar iaf alla så hemskt mycket för jättefina presenter! Han, Hugo och pappan är nere vid sjön nu och testar Måns nya radiostyrda båt.
Hugo är rolig också, han hade också födelsedag idag påstår han. Tur att momma skickat med ett paket åt den lille också plus att jag hade köpt en grej åt honom som jag slog in igår. Dagen räddades!

Det var någon från stan också som ringde på husbilen, skulle ev skicka någon från Svensta imorgon och kika på den.

Nej nu ska jag njuta av tystnaden!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag är bäst på minigolf! :D Vinna med sex slag :O



Du får hälsa Måns grattis.

2008-07-07 @ 01:51:44
URL: http://season.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack än en gång för den underbara dagen jag hade, vilken mysdag :)



Pussar och kramar till er.

2008-07-07 @ 07:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0