Lever!

Idag lever jag! Har inte ont i halsen alls men däremot så är jag fortfarande lite snorig men inget som stör! :-D
Thommy är uppe och duschar barnen, konstaterade att de inte duschat på läääänge...

Så, vad händer idag? Jag trodde att det skulle vara kanonväder a´la utomlands idag men detta blåsiga, halvkalla och gråa väder liknar inte Grekland... Trist!

Imorgon bär det av till Svensta för koll på MVC... Måste komma ihåg att handla presenter åt fröken Lea och herr Måns men vet inte riktigt vad jag ska köpa... Jaja, det ordnar sig nog.

Har en fluga här nere som irriterar mig till tusen, hinner inte skriva många tecken innan den provar landa i min tekopp...

Nu ska jag fika klart och börja be till vädergudarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0