Less på skiten!

Hur blir man av med sin förkylning??? Har svin ont i halsen fortfarande. Vaknade imorse av att Måns låg över halva min säng. Tänkte kliva upp för jag kände mig pigg men vad visar klockan om inte 03:45... Kul. Var bara att försöka putta iväg sonen och försöka somna om.

Sitter och äter Falu råg rut till frukost och läser lite bloggar. Det är bra frukosttidsfördriv när man kommer upp sent och alla andra redan har käkat!
Appropå dator vid bordet så blev jag smått dumförklarad igår av Annica... Hon kom hit och skulle hämta en påse med kläder och jag och Thommy sitter och äter vid köksbordet men jag spelar Bingo på nätet... Kul matsällskap! Hugo satt i vardagsrummet så Thommy såg lite ensam ut fast det var flera som åt! :-D  Skärpning...! Vi skrattade gott iaf åt det hela!

Thommy är ute med gräsklipparen. Jag ska fika klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0