Klövsjö!

I förmiddags ringde Ulrika och frågade om vi skulle med på marknaden i Klövsjö.
Vi hängde på! Köpte ett nagellack, det var allt!

Blev kvar i Böle till efter fyra så nu håller jag på med middagen, T och M spelar TV-spel och H sover i bilen...

Pratade med Ulrika om Ullared men det blir inget av för henne. Hon börjar ju snart jobba och har ingen semester att ta ut plus att hon behöver inte handla just någonting i år. Om
vi ska iväg kommer det bli tufft om hon inte följer för då har jag ingen att dela körningen med... Iof
är det inte ens säkert att jag kommer iväg heller för den delen för vi
blir inte av med husbilen som det verkar just nu...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skulle det regna ner pengar på mig så skulle jag MER än gärna följt med.. Skulle verkligen behöva handla massa nya kläder till kidsen....

Men man e ju inte miljonär tyvärr....



Kram

2008-07-22 @ 19:34:56
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0