Härligt väder!

Ska inte klaga men det är varmt!

Var in till stan idag. Jag och Måns skjutsade momma och sen for vi och hämtade
babyboxen på Babymys. Efter det blev det lunch på
McDonalds. 40 minuter i kö, fan det är inte ens värt maten om den var gratis...
Mätta for vi på Djurmagazinet och kollade in vilket akvarium vi ska köpa.
Måns har bestämt att en liten fisk kan vi ju ha... Pappan gick med på det hela så
vi blir väl med fiskar så småningom.
En tripp in på Lindex och en till Skopunkten och in igen på Djurmagazinet hann vi med också!
In på Coop och handlade Lätta, juice, nyponsoppa och jordgubbskräm.
Iväg på Barnens Hus för att strosa lite. Måns och jag har
haft en underbar dag utan tjafs och strul. Vi har bara myst!

Hemresan blev kl 16:00. Det var kanon varmt i bilen och det blev lite
gnäll men vi kom hem till slut. På med vattenspridaren och
sen var det frid och fröjd en stund tills Måns och Hugo
började tjafsa som vanligt. De har gnällt ganska mycket i eftermiddag men nu ser de
på Familjen Robinson på Disneykanalen. Tack gode gud för TV:n!!!!
Nu ska Hugo ha lite nyponsoppa! Jag också tror jag...

Missade att det var bingo idag... Är helt dagvill måste jag erkänna!
Iof har jag ju inte varit hemma på hela dagen så
det kanske var lika bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0