Gjort lite nytta.

Fortsätter tvätta och hänger ute. På så vis måste jag vika innan jag bär upp det, tar inte lika mycket plats i korgen då! Ett smart drag eftersom jag HATAR att vika tvätt...
Har städat iordning på bron, sambon har packat kartong fulla bilen och tömt på återvinningen medans jag handlade! Snacka om att man är effektiv ibland. När jag kom hem rensade jag rabatten så nu kan jag inte röra mig...

Kom på en sak: Grattis till mig själv på namnsdagen!!!!
Måns hade namnsdag igår så han fick fem femkronorslotter av oss.

Nej nu ska jag slappa i soffan och se om ryggvärken blir bättre...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis =)

Fan va duktiga ni är... Skulle också behöva röjja... Men vart är orken o lusten? Intehos mig iaf!

Bamsekram

2008-07-19 @ 19:11:25
URL: http://johaani.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Grattis :D

2008-07-19 @ 21:06:03
URL: http://season.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0