Avsked...

Jag var totalt oförberedd på att Becca och Steffe skulle kommma och säga hej då... Tur att jag hann grina i en halvtimme innan de kom så slapp jag göra det när de var här! :-D Fick träffa Ymer som var jätte go´!
Hugo gillar Steffe så han satt i hans knä hela tiden. Vi bjöd på kaffe, bullar och saffransockerkaka!

Nu har Måns flyttat hem! Han kom fem minuter efter att Steffe och Becca hade åkt... :-( Jaja, får se om vi hinner neröver Surahammar innan semestern är slut. Kanske tar det i samma veva som Leksand.

Nej nu ska jag fundera ut hur jag ska komma iväg till Ullared.
Som läget ser ut nu finns bara en stuga kvar den 28-30 aug...
Det är att boka eller bli utan!
Kan ingen köpa min husbil!!!!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hoppas ni kommer och hälsar på. Skulle vara så roligt.



Kommer sakna er allihopa hur mycket som helst!



Krama barnen

2008-07-22 @ 22:42:05
URL: http://season.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0