Blåsigt!

Idag blåser det lite lätt ute, stormvarning! Måns var ut en sväng men kom in ganska snabbt efter att han konstaterat att han inte fick luft när det blåste så här mycket! Det dånar i huset och drar kring fönsterna idag...

Ikväll är det arbete igen. Jag har den veckan med tre kvällar i rad men sån tur som man har ibland slipper jag kvällen imorgon! Jag byter med svägerskan som egentligen har utetur imorgon men saknar körkort! Härligt!

Hemkommen från en helg i Sollefteå. Haft det underbart mysigt. Kommer inte ihåg om jag skrev någonting om det eller... Snacka om att hjärncellerna har gått i koma!

Har anmält mig till högskoleprovet den 5 april... Håll tummarna för mig! Ska köra några testprov innan jag ska till stan och göra ett skarpt...
Har även varit till Svensta idag för tio minuters samtal med svenskaläraren, känndes ju kul att åka åtta mil för tio minuter... Jaja, nu är det gjort!

Nej nu ska jag slita mig från datorn och göra någon nytta. Hade tänkt baka idag men det blev inte av lat som man är...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Erika

Jo får ju mina perioder vad gäller bloggandet, inte för att jag tycker det är jättekul, men men. Nu blir det tvn och sen sängen, tidigt på dagis imorgon.

2008-02-13 @ 19:44:30
URL: http://eriica.blogg.se
Postat av: Helena

Kul med högskoleprovet! jag kommer defentivt att hålla tummarna för dig! Kommer med all säkerhet gå jättebra!

2008-02-13 @ 20:05:52
URL: http://livetigymmet.blogspot.com
Postat av: Erika

Jag tycker att du ska blogga lite på VK oxå eller är du inte medlem längre?

2008-02-14 @ 11:28:36
Postat av: Britt-Louise

Det blev fel det är ju jag som sriver inte Erika!!!

2008-02-14 @ 11:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0