Bankärende!

Idag ska man iväg till Svensta för bankärenden. Håller tummarna att det går vägen, man får iof inte hoppas på för mycket!

Hugo har jag precis lagt nu, hoppas att han somnar en stund så han inte blir så grinig i em när han ska vara med farmor och faster!

Pratade med mor, konstaterade att vi inte hade pratats vid sedan förra tisdagen! Det är nästan rekordlänge...

Nej nu ska jag ta mig i kragen och fnissa till lite här hemma. Thommy har kvällskurs ikväll så han anländer väl runt halv åtta-åtta någon gång ikväll! Trist... Iof blir ju han hemma själv när jag jobbar kväll men så tänker man ju inte!



Kommentarer
Postat av: Britt-Louise

Hur går det med rökningen?

2008-02-21 @ 11:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0