Uppe!

Idag var både jag och Elli klarvaken 06:30. Lika bra att kliva upp, vaken hon eller jag kunde somna om. Elli var tätt i näsan och inne på toan så nös hon ut två jätte kråkor... Vet inte riktigt vart hon fått plats med dem för de var gigantiska! Härlig läsning va! Är det inte magsjuka jag beskriver ingående så är det bajs och snorkråkor... Jaja, så är det att vara småbarnsmamma, det är vad mitt liv innehåller för tillfället. Det blir väl mer glitter och glamour när barnen blir äldre! :-)

Idag kommer min mamma. Ska skynda mig att utfodra barnen så att vi kan börja med pepparkakshuset sen. Måste iväg och handla men då måste jag duscha innan... Får se när jag kommer iväg. Kanske slänger ihop fikabröd också, saffranskaka... Får se hur mycket energi jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0