Frukost

Låg lite länge i sängen idag (som vanligt) men nu har jag pallrat mig upp. Thommy for för länge sen upp till sin mor och far eftersom han skulle hjälpa till och lägga golv i köket där.
Funderar på vad vi ska hitta på idag. Kanske bakar vi de där pepparkakorna som vi skulle baka hela veckan... Jag köpte pepparkakshus i stan i fredags, man kanske ska engagera sig i det. Har köpt hem saffran också och Kesella så egentligen så skulle jag haft en bakdag... Problemet heter Elli. Hon är inte så road av att jag bakar. Jaja, det löser sig nog.
Måste slå in Hugos födelsedagspresenter också plus planera lite inför tisdagen.

Nu ska jag dra isär barnen, de bråkar om tv-spelet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0