Skapligt bra dag.

Idag har varit en ganska bra dag. Jag har sovit! Känner mig som en ny människa med nya krafter! :-D Hade tänkt baka pepparkakor idag med barnen efter att jag hämtat Hugo på dagis men Elli var inte på humör. Får se om jag tar mig i kragen och pysslar med det om en stund. Köpte ju så fina pepparkaksformer, Pippi figurer, måste inviga dem.

Tittade igenom kameran och tänkte bjuda på några bilder!






Middagen idag blev pizza och barnet inom mig tog över...




Hugo i fredags. Jag hade sans nog att fotografera busungen!



Elli ligger mest och funderar över vilken konstig värld hon lever i...



Nöjd och hårfager är hon i alla fall...



Måns. Fotograf: Hugo Stålhand



Fotograf: Okänd men jag har mina aningar...



Fotografens tå...



Fotografen himself på egobild!



Fotografens medhjälpare, ville vara anonym...



Här har de plockat fram och fixat själva när jag ammar Elli uppe.



Hon är ovetande om vad syskonen ställer till med...

Nu är busarna ute och drar in ved och skottar med sin far. Jag ska pusta ut i soffan innan pepparkaksbaket!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman, vad söta barn du har, men de har väl att brås på. Kramen

2008-12-03 @ 18:43:55
Postat av: Mamma

Såå fina bilder, häftig pizza =) Jaha, ny dag nya bekymmer.

Puss, älskar er så mycket.

2008-12-04 @ 08:28:07
Postat av: Rebecca

ahh. Sot ungar! Jag saknar dom och er sa mycket. Onskar jag kunde traffa er oftare. Men snart ses vi. Krama barnen

2008-12-05 @ 16:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0