Aj...

Har fått kraftiga foglossningar... Pratade med min bm och hon hänvisade mig vidare till sjukgymnast. Jippi...

Festen igår gick kanon, vi hade 50-60-talsfest på Norsgården. Ulrika (svägerskan) fixade mitt hår. Det var meningen att det skulle bli en klassisk svinrygg med tillhörande bulle uppe på huvudet men efter många (nästan) tårar och mycket toupering så gav vi upp och gjorde en helomvändning. Vi touperade och sprayade upp håret mitt på huvudet och fäste med en klämma. Snyggt! Målade mig med lysande grön ögonskugga och knallrosa läppstift! Grön storblommig klänning a´la -69 och skapelsen var klar! Festen kunde börja!
Jag serverade alkohol hela kvällen och gissa vem som lider av allt springandet igår... Kan nästan inte röra mig, vill bara kräkas av smärta.
Har en nerv eller någonting i kläm också i armen så jag har molande värk i hela höger armen med smärtcentra i armbågen... Bara skit med mig.

Igår på dagen var jag till stan med barnen på  Pettson och Findus-teater. Det var jätte kul men Hugo blev rädd för tjuren så han missade (läs vägrade titta) de sista 15 minuterna. Han och mamma var i foajen och väntade.

Nej nu ska jag lägga mig på soffan och fortsätta lida. Hoppas ryggen är bättre imorgon för då är det ultraljud!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vill se bilder =D

Lägg upp lite...
Kraam

2008-04-25 @ 12:46:07
URL: http://johaani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0