Halvledig dag!

Idag var en halvledig dag. Skulle ha varit hemma och slappat hela långa dagen men jag var tvungen iväg en stund på jobbet för att fixa lite i TimeCare. Har stött på ett bekymmer men det är nog ingen fara bara jag får tag på projektledaren, dvs min gamla chef. Har skickat ett mail om dilemmat så jag hoppas på svar snarast!

Snart åker vi till Ullared. Det är tre stycken (varav två redan varit där för fyra dagar sen) som ska skicka med lista på lite som jag ska handla... Jaja, det blir nog bra!

Nu har jag två 7-16 pass framför mig innan Ullared, det ska nog gå bra...

Nej nu ska jag läsa. Var på bibblan och lånade Karin Fossums "Evas öga", har redan läst "Älskade Poona" och "När djävulen håller ljuset". Det är böcker jag varmt kan rekommendera, lättlästa också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0