Arbetshelg

I helgen ska man arbeta och slita på hemmet... Igår blev jag inringd av svärmor för att det fattades folk. Var visst "sjuk" och anmälde det 15:30 när passet började 16:00... Jävla Yran säger jag då bara, finns ingen värre helg att försöka få tag i  arbetskraft på...

Snart ska man iväg, börjar 16 idag och har två långdagara lör och sön.  Blir nog bra för jag jobbar bara två dagar till veckan och det känns skönt. Mjukstarta lite!

Lade ut husvagnen på blocket.se och har redan fyra intressenter... Kanske blir vi av med den så vi kan bli med husbil istället! Lite bökigare när man bor på camping men dock så smidigare efter vägen plus att det blir billigare att köra...

Nu ska jag vara social med familjen!

Kommentarer
Postat av: Helena

Såg eran vagn på blocket! Vad menar ni med BVSA? Vi hade en massa intresserade första tiden, nu står det still, var en gubbe hit och tittade..är nog i ärlighetens namn lite väl högt pris vi sagt plus att den är obesigktigad..får sänka den när vi kommer hem från semstern. För i morgon far vi! Sååå skönt!

2007-07-27 @ 16:07:32
URL: http://livetigymmet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0