Tråkig dag!

Idag är det en tråkig dag... Kallt ute, -16 grader. Det har varit över 15 grader i nästan två veckor, börjar bli less på det måste jag erkänna. Skulle ha varit upp till Katrina för att prova mina nya slalomskidor men jag kommer lixom inte iväg när det är så kallt här nere fast jag vet att där uppe är det inte mer än 3-4 minus.

Idag har jag gjort klart två uppgifter, partijämförelse i samhällskunskapen och Köpmannen i Venedig på Svenskan. Undrar vad jag får för ny uppgift i svenskan...?

Barnen är vildare än vildast när man har tråkigt... Skulle behöva aktivera dem men vad ska man hitta på???



Kommentarer
Postat av: Helena

Gör så du! jag är dunderförkyld nu men ska förhoppningsvis ha piggnat till på torsdag-.-för jag MÅSTE in till stan och göra de sista klappinköpen..jag
undrar varfär jag alltid ska vara så sen.jag bor ju tamefan i stan.

2007-12-18 @ 19:04:26
URL: http://livetigymmet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0