Imorgon...

...bär det av till stora staden för julshopping. Ska handla de sista julklapparna (som jag tydligen missade att köpa i Ullared...), umgås med mamma och klämma in ett besök hos min kära vän i Genvalla. Hoppas att timmarna räcker för julklappslistan är lång plus att jag ska inhandla lite mat och ingredienser till diverse saker!

Nu har äntligen syster kommit hem från Thailand, skönt att ha henne på svensk mark igen. Hur än det är så är man orolig när ens kära inte är där de brukar!

Idag har jag tvättat tre maskiner, tumlat, städat och hittat igen diskbänken... Det blir lite söl när man håller på med en massa julstök...

Ont mellan skulderbladen igen, det ilar lixom. Huvudsaken är att jag kan röra mig!

................

Nu har Hugo hjälpt mig att tvätta lite, han hade smitit upp när jag satt och skrev... Vi laddade en ny maskin och bytte blöja. *urk*

Nej nu ska jag ta en Ipren och sen ska jag börja med maten!

Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0