Halvt handikappad...

I lördagsmorse knäpte det till i ryggen mellan skulderbladen och katastrofen var ett faktum, kunde knappt röra mig... Typiskt mig, arbetarhelg och allt... Bet ihop och jobbade både lör och sön eftersom jag skulle tjänstgöra på julmarknaden på söndag kl 15:00... Blev inte mycket tjänstgöring men jag visade av mig iaf... Bättre i ryggen idag och det är ju skönt!

Idag har det varit avslutning på barngympan, skönt att slippa ha det inbokat på ett tag...

Har fått upp ljusstakarna men bara julgardiner på Måns rum. Får ta en dag när jag känner att jag pallar. Måste bli klar med övervåningen innan helgen också, ska ju ha kalas på söndag... Hugo fyller två år, tiden går fort när man har roligt...

Nu är det tv-tajm och mys med sambon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0