Eminem

Hittade min gamla favvoskiva med Eminem, 8mile. Sitter och diggar för fullt, barnen tittar på tv och jag skrålar vissa stråfer! :-D

Idag var sista arbetsdagen på en vecka, kändes otrolig skönt måste jag säga...

Idag har det inte blivit mycket gjort, jag har eldat och lagat mat. Thommy är borta hela kvällen på personalfest med jobbet. Tråkigt, jag blir sittandes alldeles ensam från åttasnåret när barnen sover. Kanske ska passa på att titta på "Nina Frisk"...

Hugo kutar runt med bandyklubban som käpphäst och en riddarhjälm med visir på och ropar: "Jeck" (Shrek)... :-D

image7

Vet inte hur jag vänder bilden och orkar inte bry mig just nu heller...

image8

Måns har bakat pepparkakor och mamma kokar senap (därav burkarna i bakgrunden...)


image9

Hugo kunde han också!






Nej nu ska jag börja nattning av Hugo!


Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0