Nya utmaningar väntar!

Efter nästan 18 år som anställd i Bergs kommun har jag nu sagt upp mig...
 
Slängde iväg en ansökan på ett annat jobb i början på mars och till min stora förvåning så fick jag det! Det innebär att jag från och med i sommar kommer vara anställd åt Regionen Jämtland/Härjedalen och stationerad på Svenstaviks hälsocentral som distriktssköterska. Ojojoj, vilken kontrast mot det jag är van. Är supernervös... Förhoppningsvis får jag en vettig introduktion så man hinner bli lite varm i kläderna! 
 
Annars fortsätter studierna, startat upp de två sista kurserna: farmakologi med förskrivningsrätt och D-uppsats. November är målet, då ska vi förhoppningsvis vara klara med uppsatsen! 
 
Nu ska jag fortsätta plugga!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0