Öde...

Hittade in här igen, av en slump faktiskt... Har inte ägnat bloggen en enda tanke på flera år men enl statistiken har jag fortfarande följare som ej givit upp hoppet! =P
 
Vad händer då? Inget särskilt faktiskt, har semester just nu och är inne på andra veckan av fyra! Underbart faktiskt, vädret har varit helt otroligt! Spenderade delar av första semesterveckan i Ullared och Skara Sommarland, resten av semestern ska jag bara slappa! Systeryster kommer med lillgodingen Amos på söndag, ska få vara med oss och mysa medan hon gör en sväng ner till Sura! Thommy har varit hemma sedan 22 juni och börjar jobba igen på måndag! Barnen har således nästan tre veckor kvar hemma innan fritids drar igång, 25:e augusti drar skolan igång igen! Å min skola drar igång mån 29:e i Sundsvall, pirrigt värre!! Sitter och beställer böcker, tur att studentlitteratur är sååååå billigt, NOT! Tur jag får vanlig lön en månad till! 
 
Nej nu ska jag inte tråka ut er som hittat hit, kanske kommer ett inlägg till så smånginom! Hang in there!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0