Pluggar!

Skriver rapport som vanligt, känns som man börjar kunna detta nu. Tråkiga är att vi kört fast på några delar vilket gör att koncentrationen har en tendens att smyga iväg på en massa annat. 

Har fingrar som små prinskorvar, ledvärken kom som ett brev på posten i förrgår. Jaja, jag har ju  i alla fall fingrar! Det finns ju trots allt dem som inte har några så att gnälla över mina känns lönlöst! ;-)

Annars är det nog inget som står på. Ser fram emot måndag nästa vecka för då ska vi ha klassfest! Ska bli mysigt! Vi skiljs ju åt över sommaren så det blir bra med ett litet festligt avslut på vårat första år!

På tisdag är det dax för dop av Estelle. Jag och Erika har planerat in en dag i royalitetens tecken! Har fixat klänning och skor, saknas bara dryck och tilltugg!

Onsdag är det dax för Vårruset i Sundsvall, mitt andra i karriären. Har dock konstaterat att jag ska gå runt i år med tanke på att jag inte är helt kurant! 

30:e maj är det dax för Bergs kommuns stora evenemang för dess anställda. Det blir på Fröjdholmen och Kentucky ska spela, westerntema! Härligt!! På menyn står helgrillad spädgris, hickoryrökta revbenspjäll och en massa annat smått och gott! Ska bli riktigt kul faktiskt och jag hoppas att mina partypolare är lika peppad som jag!!

Nej nu är det hög tid för käk, måste trolla fram nåt innan jag svälter ihjäl!

Kommentarer
Postat av: Erika

Vi har mycket skoj att se fram emot nu framöver, ser ju jag det! :D

2012-05-16 @ 15:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0