Snörvel!

Här är vi fortsatt förkylda, pojkarna har fortfarande klarat sig så jag håller tummarna! Idag ska Måns på "kalas", Elsa, en klasskompis, har fyllt år. De ska bowla och käka middag, mysigt! 

Själv ska man göra fika på Norsgården idag. När jag tog på mig detta hade jag inte räknat med att jag skulle ha Elli hemma... Får försöka lösa det iaf, hon kanske kan följa med eller så får hon vara med farmor en halvtimme! 

Imorgon ska vi baka tunnbröd, behövs för det är slut i frysen! Svärmor har världens bästa tunnbrödrecept! =)

Får se om jag kör igång renoveringsprojektet i Måns rum också, har köpt både tapeter och färg så nu äntligen ska det bli av! 

Annars så händer inte så mycket, allt rullar på som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0